contre courant

云朵渲染着太阳层叠的光线,我却向往那深处的光源。

纸牌屋

我要对自己残忍 I have to be ruthless with myself.

我得利用恐惧 I have to use my fear.

它使我变得坚强 It makes me stronger.

就像在座各位 我无法改变本性 Like everyone in this room. I can‘t control who I am.

但我能控制那个零 But I can control that zero.

评论

© contre courant | Powered by LOFTER